Cubbeli Ahmet Hoca Mp3 Sohbet Dinle: HAKKIMDA

HAKKIMDA

 Ben yeşil hoca rumuzlu 1974 Peygamberler şehri Şanlıurfa dogumluyum ve Evliyalar diyarı Aksaray'da yaşıyorum17 yasindan beri namazimda niyazımdayım Aksarayda 8 yıl dergahta kaldım  medrese tahsili gördüm kurani kerim,hadis,fıkıh ve tefsir derleri gördüm,cübbeli ahmet hocanın hayranıyım,Bu siteleri kurmama götüren 2 sebeb var birincisi cübbeli ahmet hocamın bir sohbetinde dile getirdigi (Bu sohbetleri yayın eşinize dostunuza bildirin bu sevaba vesile olun demesi,ikincisi hocamın sohbetlerini cep telefonuma yüklemek istedim ama videolar çok yer kapladıgından sohbetlerin  tamamını yüklemek imkansızdı,bu yüzden internette hocamın mp3 formatına çevrilmiş sohbetlerini aramak oldu ama malesef kaç siteye tıkladımsa ya linkin arkasi boş çıkıyor veya beni virüslu sitelere götürüyordu veya buldugum mp3ler 100,300 mb arasi hem saatler sürer hemde telefon hafizasina 10 veya 20 sohbet alır buda yeterli degil hocamın 500 den fazla sohbeti var o yüzden daha sonra kendim için tüm videoları indirip mp3 formatina çevirdim her gün geceleri yatagıma oturup bazen ayaklarımı toplu bir şekilde sabahlara kadar 3-5 sohbet dinliyordum,geceleri sohbet dinlemek sakin ortamda iyi anlamama etkili oluyordu, neredeyse hocamın tüm arsivini indirmiş ve mp3 e çevirmiştim,sonra düşündümki gerçek mümin kendisi için istedigini din kardesi içinde istemese gerçek mümin olmaz dedim ve bu mp3 sohbet arsivini bir siteye aktarmak ve indirme linki vasitasiyla insanlara ulaştırmak ama maddi imkan el vermedigi için ücretsiz bir blog site açtım hayırlı olsun hayırlara vesile olsun.

     Hocamın sohbetlerini dinledikten sonra kendime geldim ve geçmis zamanda gerçek ve hakiki bir müslüman olmadigimin farkina vardim.Elhamdulillah hocamın sohbetleri vesilesiyle itikatimı düzeltmeme ve Allahı daha iyi tanımaya başladım.Özellikle imamı azamın mektubatı rabbani isimli kitabin sohbetinden çok etkilendim.Sizede tavsiyem ilk once itikad mektuplari sohbet serisini dinlemenizdir.sonrada cennet cehennm ve 54 farz sohbetlerini mutlaka dinleyin.
     Bu siteleri kurmaktaki amacim hocamın sohbetlerinden herkesin faydalanması ve ahirete göçtükten sonrada arkamda bir hayr kapısının açık olması için videoları indirip titizlikle ses kalitesini bozmadan sizlere sundum,telefonunuzda fazla yer kaplamaz lütfen telefon ve pc nize yükleyin dinleyin.ben gündüz iş yerinde dinleyemiyor eve gelincede çoluk çocuk ev işleriden dinleyemiyordum,ama yatagıma oturup veya ayaklarımı toplayıp bazen yan yatarakta sakin sakin dinledim çok faydasını gördüm.Ayeti kerimede
( Onlar, Allah'ı ayaktayken, otururken ve yan üstü yatarken anarlar ve göklerle yeryüzünün yaratılışını düşünürler de Rabbimiz derler, bunları boş yere  yaratmadın, noksan sıfatlardan arısın sen, koru bizi ateşin azabından.Âl-i İmrân Suresi 191 )


3 yorum:

  1. Hocam Allah razı olsun senden bende siteni yeni keşfettim tam aradığım sohbetleri buldum simdi peyderpey telefona indirip dinliyorum

    YanıtlaSil
  2. slm
    timurtas hocamin vaazlarini bir kerede hepsini indirme imkani varmi

    YanıtlaSil
  3. Allah razı olsun hocam, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil